dilluns, 24 de gener de 2011

Un 10




Sí, el d'aquesta setmana és el 10. No són les vegades que he caigut, ni les vegades que m'he aixecat, és la posició amb què vaig acabar el duatló del Parc Bit d'aquest diumenge. Ni jo mateix m'ho crec. Si m'ho haguessin dit fa mig any hauria dit que impossible. I era impossible fins que he creuat la línea de meta i he trepitjat l'estoreta amb el xip, per marcar el 10è lloc en la classificació general d'un duatló. No puc dir res més que estic contentíssim, encantat amb aquest resultat, fruit de molt d'entrenament, de planificació, d'esforços i de constància.

No faré cap crònica de la cursa, perquè estic cansat de reviure el moment dins el meu cervell. Em limitaré a posar unes quantes fotos, cortesia de molts de fotògrafs que ens varen immortalitzar a tots en un dia fred, gelat i esportiu.
El guanyador, com no podia ser d'altra manera, va ser en Miguel F. Miniño, el segon, en Juanan Fernández, i el tercer, el gran Toni Gran. Per clubs, el meu club Bimont CC Andratx va ser el primer. Les classificacións, aquí
PD: Fátima, ets la millor!!!!!!
Fotos: Ramón (Dukhas) Perdó per no posar el nom ;)

4 comentaris:

Fátima ha dit...

Tu trabajo da sus frutos a mis números

baroroig ha dit...

Clar que si Jaume...això no surt tot sol... superació i esforç...cosntancia i perserverància...i un poqeut de ira i fuego per arrodonir-ho.

Feres una gran " carrerassa " per no dir una gran cursasa... vaig estar ben content de que t' anàs tant be i de que TU estiguesis content amb TU mateix...que de vegades te castigues molt

cierzo ha dit...

Enhorabona Bisti.

Jaume ha dit...

GRàcies a tots!